دانلود آهنگ پر حاشیه با صدای دنیا و آنیتا

دانلود آهنگ جدید دنیا با نام پر حاشیه

دانلود آهنگ جدید آنیتا با نام پر حاشیه

Download New Music Donya & Anita – Por Hashiyeh

دنیا و آنیتا پر حاشیه در میهن موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Donya & Anita – Por Hashiyeh

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Donya & Anita – Por Hashiyeh

متن آهنگ دنیا و آنیتا پر حاشیه / lyric Por Hashiyeh Donya And Anita

شر و شور و شیطون و پر حاشیه تو زرنگی و منم اون که ناشیه

صورت منیاتوری و دل آهنی خدا میدونه چی پشت نقاشیه

چهره ی فریبندت و طعم شیرین خندت دست شیطونو بستی

یا چند وقته شده بندت میدونی چقدر پرپر زدم که از دست نری

تو قفس میساختی از عشق واسه این پرندت

همش یه چیزی کم بود ببین من و تو انگار از من ساده اصرار از تو یه ریز انکار

همش یه چیزی کم بود تو حالت نگاهت همش یه حالی بودی همش یه حالی داشتم

اصلا چرا من این قدر عمرمو پات گذاشتم حالا که نیستی فکر کن به کار اشتباهت

شر و شور و شیطون و پر حاشیه تو زرنگی و منم اون که ناشیه

صورت منیاتوری و دل آهنی خدا میدونه چی پشت نقاشیه

چهره ی فریبندت و طعم شیرین خندت دست شیطونو بستی

یا چند وقته شده بندت میدونی چقدر پرپر زدم که از دست نری

تو قفس میساختی از عشق واسه این پرندت

همش یه چیزی کم بود ببین من و تو انگار از من ساده اصرار از تو یه ریز انکار

همش یه چیزی کم بود تو حالت نگاهت همش یه حالی بودی همش یه حالی داشتم

اصلا چرا من این قدر عمرمو پات گذاشتم حالا که نیستی فکر کن به کار اشتباهت