دانلود موزیک ویدئو جدید مهدی احمدوند به نام نرو 

Download Music Video by Mehdi Ahmadvand - Naro

موزیک ویدیو نرو مهدی احمدوند

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید



 متن ترانه مهدی احمدوند به نام نرو:
****
**تو که نیستی هوا یه جوریه انگار خفس**
**بذار ببینمت قول میدم آخرین دفعس**
**تو که نیستی درارو بستم حبسم با خودم**
**یه چند تا میله کم داره اتاق عین قفس**
**تو که نیستی شب و جاده تا هرجا که بره**
**به هرجا میرسم هی، هی خاطره**
**تو که رفتی خودت خاطره هاتو عشقتو**
**به هر در زدم این دل نشد از یاد ببره**
**تو که رفتی من دق کردم**
**دو سه شبم هق هق کردم**
**انقده از عشق خوندم**
**که همه رو عاشق کردم**
**چرا منو ول کردی**
**چرا دل دل کردی**
**چرا دل و احساسو**
**یهویی باطل کردی**
**اصلا بذار اسممو دیوونه**
*
*
*
**بذار هرکی نمیدونه**
**بدونه که دیگه نمیتونه**
**دل من بدونت**
**انقدر از دست تو حرص خوردم**
**تنهایی از تو به ارث بردم**
**تو که نیستی چقدر تنگه دل من به جونت**
**نرو خالی نکن دست منو**
**این منه وابسته نرو**
**بسه دیگه بسه**
**نبودت قلبمو شکسته**
**تو دلت مهمونم کردی**
**بعدشم پنهونم کردی**

*
**
**رفتی تو زندونم کردی**
**گوشه ی این خونه**
**تو منو مجنونم کردی**
بعدشم مجبورم کردی
**که برم و دورم کردی**
**اینجوری نمیمونه**
**اصلا بذار اسممو دیوونه**
**بذار هرکی نمیدونه**
**بدونه که دیگه نمیتونه**
**دل من بدونت**
**انقدر از دست تو حرص خوردم**
**تنهایی از تو به ارث بردم**
**تو که نیستی چقدر تنگه دل من به جونت**
**نرو خالی نکن دست منو**
**این منه وابسته نرو**
**بسه دیگه بسه**
**نبودت قلبمو شکسته**