دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی حلالم کن بهمراه متن آهنگ

Download New Music Mohsen Chavoshi Halalam Kon



متن آهنگ جدید محسن چاوشی حلالم کن


دارم میرم از این خونه که رویاهاش پریشونه از این کوچه که دلتنگه از این شهری که دل خونه

تو دیگه پا به پام نیستی ولی من باز هم زنده م عجب جون سختی ام من که هنوزم فکر آینده م


راهِ علاجی نیست دارم میمیرمو دیگه به دارو احتیاجی نیست


به فکر روزهایی که بدونه تو بازم شاده ببین این زخمایه کهنه چه امیدی بهم داده

میدونم باز هم میشه بدونه فکر عاشق شد برای یک دله ساده دوباره صافو صادق شد


اگه سختو اگه آسون من آخر از تو دل کندم اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سختو اگه آسون من آخر از تو دل کندم اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم



تو از چشام نمیخونی غمایه بی زبونم غمه داغی که سوزونده تا مغزه استخونم رو

واسه این درد بی درمون دیگه راهِ علاجی نیست دارم میمیرمو دیگه به دارو احتیاجی نیست

غرورم میگه باید رفت دلم میگه یکم دیگه تحمل کن ولی هرگز دلم بوق خورده که میگه


دارم میرم از این خون , از این کوچه که دلتنگه از این شهری که دل خونه


اگه سختو اگه آسون من آخر از تو دل کندم اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سختو اگه آسون من آخر از تو دل کندم اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم


دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ با کیفیت 320