دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوتایی بهمراه متن آهنگ

Download New Music Meysam Ebrahimi – Dotaei


برای دانلود آهنگ و مشاهده متن آهنگ روی ادامه مطلب کلیک کنید


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128



متن آهنگ دوتایی میثم ابراهیمی

یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست

اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه

سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه

تو که هستی همه چی هست نمیخوام هیشکی بمونه

بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه شیم

بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه شیم

احساس قشنگ این رابطه من بی عقلو آدم کرد

روزای اولمون یادته که نگات قلبمو پر پر کرد

بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه شیم

بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

بخندی آروم بگیرم بدون هم جایی نریم من و تو باز دیوونه شیم